Predstavljenje

Tehnike pčelarenja
Avatar
ErminH
Čita i piše, odličan
Postovi: 672
Pridružen/a: 04 lip 2009, 09:27
Lokacija: Breza
Kontakt:

Post Postao/la ErminH »

Selam Alejkum i Pozdrav svima.Da se predstavim.Zovem se Ermin imam 17god i pcelar sam pocetnik.Imam 3 LR kosnice i malo iskustva s pcelama.Nastojim da sto vise naucim o pcelama i da se Ako BOG da i prosirim.Toliko od mene nadam se da ce te mi pomoci u ovim mojim planovima s vasim savjetima.I nadam se da cemo se lijepo slagati i druziti.
Zadnja izmjena: ErminH, dana/u 04 lip 2009, 09:38, ukupno mijenjano 1 put.
Iskrenost je najbolja vrlina kod čovjeka
Avatar
karabaja
Čita, piše dovoljno
Postovi: 46
Pridružen/a: 15 sij 2009, 21:40
Lokacija: Zenica, Bosna i Hercegovina
Kontakt:

Post Postao/la karabaja »

pozz ermine, dobro došao na forum. Nebi bilio loše da staviš lokaciju ;)
"Slika govori više nego 1000 riječi"
moj web http://www.medenko.com.ba/index.html
Avatar
senad
Site Admin
Postovi: 3029
Pridružen/a: 12 tra 2008, 13:56
Lokacija: Grapska // Klokotnica
Kontakt:

Post Postao/la senad »

Alejkumu selam Ermine . Dobro nam došao na forum i bi će mi drago ako se budemo družili bez obzira na sve razlike.

Ermine bi će ti od velike koristi ako u svojoj blizini nađeš nekog nesebičnog pčelara praktičara . Ssve što te bude interesovalo slobodno pitaj a bogami i svoje mišljenje iznesi.
Imati tri pčelinju zajednicu ili 50 neophodno je imati određeno znanje ,razlika je samo u obimu posla .
Želim ti svako dobro i da nađeš svoje zadovoljstvo u pčelarstvu
Do uspješnog pčelarenja bez predrasuda.
Avatar
Stipo
Aktivan
Postovi: 2824
Pridružen/a: 05 kol 2009, 01:32
Lokacija: Vidoši Livno
Kontakt:

Post Postao/la Stipo »

Evo i ja da se prestavim ovom forumu zovem se Stipo i pčelarim u Vidošima kod Livna već 7. godinu.