Fikret...Orahovica kod Gracanice...

Registrovani članovi , radi bolje komunikacije
Odgovorite
orahovica
Čita i piše, nedovoljno
Postovi: 17
Pridružen/a: 23 lip 2013, 11:24

Fikret...Orahovica kod Gracanice...

Post Postao/la orahovica »

Postovane kolege pcelari na pocetku da vas sve pozdravim...Pcelar sam pocetnik posto sam pocetkom juna nabavio 4 umjetna roja...Rodjen sam 1957 god.u Orahovici koja se nalazi tacno na pola puta izmedju Doboja i Tuzle...U Gracanici sam zavrsio elektricarski zanat ..generacija 1975...Ozenio sam se namah poslije zavrsene skole (razlog moralo se u JNA pa da mi se cura ne uda)..Imam sina 1976-te i kcerku 1979-te rodjene...oni nazalost sa mojim unucima zive i rade u Njemackoj...Uspio sam za zivota skupiti 4 penzije BiH,SLO,D,USA,4 vozacke dozvole Iraq,YU,D,USA...,u 4 drzave...Znaci u invalidskoj sam penziji od 2009 a prvo sam penzionisan u cemeriki gdje sam boravio i radio 10 godina...od 2000-2010 god.
Posto sam u Bosni za zivota radio samo dvije godine osto sam zeljan zavicaja pa sam poslije legende Lake druga izbjeglica iz Amerike u Bosnu...dugogodisnji sam ribolovac i lovac (toga mi je jedino zao sto sam ostavio u cemeriki) ali odkako sam se zaljubio u pcele sve je to sada proslost...od juna sam procitao 4 knjige(sad po drugi put citam Pcelarstvo zutu knjigu Hrvatskih autora) i odgledo sam preko 100h video materijala...pored pcela bi spavo ,a kosnice namirisem 50m od kuce...puno mi je zao sto ranije nisam upoznao pcelinje carstvo...cijelo svoje slobodno vrijeme posvecujem pcelama...posto su mi unuci daleko i dolaze jednom godisnje...naravno hanuma je tu uz mene i pcele i moja velika podrska i moj najbolji drug...Obisao sam pola svjeta i stekao puno prijatelja...a covjek je bogat oonoliko koliko ima iskrenih pravih prijatelja...nadam se da cemo se ovdje lijepo druziti,sa nekim i upoznati uzivo,razmjenjivati iskustva...moj zivotni moto je da postoje samo dobro i losi ljudi...posteni i lopovi...a da je sutra vaznije od juce...