Pozdrav iz Sane

Registrovani članovi , radi bolje komunikacije
Odgovorite
cerex
Čita i piše, odličan
Postovi: 731
Pridružen/a: 04 tra 2013, 20:38
Lokacija: Sanski Most

Pozdrav iz Sane

Post Postao/la cerex »

Moje ime je Admir Cerić i javljam se iz S.Mosta.Pčelarstvom se bavim 2 godine, ako se za ovo dosad sto sam radio uopšte može i reći bavljenje.Od prijatelja pčelara sam prije 2 godine na poklon dobio dva roja tako da sada imam 7 društava.U zimu sam usao sa 9 društava od cega je jedno mojim neznanjem uginulo a drugo ostalo bez matice ali kojem sam ipak sacuvao i spojio sa jacim društvom zahvaljuljuci ovom forumu koji mi je pomogao da saznam da je društvo ostalo bez matice i kako da ga spojim sa jakim društvom.Nažalost, iako imam 7 društava i dalje sam početnik u ovome za mene prije svega hobiju jer se u protekle dvije godine sav moj rad oko pčela sveo na dodavanje pogače,tretman varolikom i nadgledanje kada se skida roj.Razlog ovakvom neozbiljnom pristupu svakako je ležao u nedostatku vremena od poslovnih obaveza (vecina nas početnika misli da je posao sa pčelama završen kad postaviš košnicu) kao i nedostatak ljubavi i želje za ovom vrstom za mene hobija.U proteklih tri mjeseca pčele su u meni probudile intresovanje tako da sam odlučan da ove sezone uradim nešto više od gore navedenog,naravno uz vasu pomoć. Kao što sam ranije i napisao imam sedam društava od kojih su šest prezimila u jednom nastavku na av podnici, dok je jedno drušvto na dva nastavka i av podnici ( jako društvo kome je dodano društvo bez matice). Moram priznati da sam do sada pomno iščitavao vaše tekstove koji su se odnosili na poslove koji je potrebno provesti u prva tri mjeseca ove godine i koje sam zahvaljujući ovom forumu i odradio.Da vas ne bih dodatno zamarao u uvodnom tekstu za sada toliko od mene u ovom uvodnom dijelu i svima Vam želim berićetnu 2013 god. sa što više lijepih trenutaka.
zvones
Aktivan
Postovi: 1289
Pridružen/a: 07 lis 2010, 12:36
Lokacija: Sarajevo

Re: Pozdrav iz Sane