HVATANJE PRIRODNIH ROJEVA

Pčelarski razgovori
Odgovorite
Avatar
Ernesto Vlahović
Čita, piše dovoljno
Postovi: 69
Pridružen/a: 14 stu 2012, 16:11
Lokacija: Komin

HVATANJE PRIRODNIH ROJEVA

Post Postao/la Ernesto Vlahović »

Pozdrav svima!
Pčelar sam početnik iz Komina u dolini Neretve.Posjedujem tek jedno drštvo u LR nastavku.
Pošto bih želio dogodine povećati broj društava,zanima me kolika je mogućnost hvatanja prirodnih rojeva u našim krajevima.

Poskidao sam dosta literature i odgledao dosta klipova na Youtubeu o navedenoj temi,npr.
http://learningbeekeeping.com/beekeepin ... ait-hives/ ili npr.
http://www.youtube.com/watch?v=SRfEhAXaeyQ
Da li je kod nas nekoć bilo razvijeno hvatanje prirodnih rojeva,kako se to radilo i kakvo je uopće stanje sa našim prirodnim rojevima,imamo li ih uopće ili je taj broj uistinu zanemariv? :?:
Pozdrav, Ernesto
But to be
candid with each other, as lovers of nature and
her ways should be, even though we be veterans
in the business, by an exchange of ideas we can
always learn something new and of value.

"Bee Hunting"- John Ready Lockard 1908.
Avatar
senad
Site Admin
Postovi: 3029
Pridružen/a: 12 tra 2008, 13:56
Lokacija: Grapska // Klokotnica
Kontakt:

Re: HVATANJE PRIRODNIH ROJEVA

Post Postao/la senad »

Dobro nam došao Ernesto

Vjerovatno si mislio na prirodno rojenje iz trnki ,vrškara. Ako misliš na ove prirodne rojeve ima još toga samo se to smatra nazadnim pčelarstvo mada takvi u ovim vremenima kada nema nektara u prirodi najbolje profitiraju sa prodajom rojeva.

Danas se sve više težika vještačkom razrojavanju jer se samo natakav način mogu ostavriti dobri prinosi med a pogotovo oni koji sele svoje pčele na više paša..

Priprema pčelinje zajednice z a glavnu pašu ne podrazumjeva rojenje , ako bi se to desilo u toku glavne paše onda prinosi su nikakvi što nimalo nije rentabilno .